Πώς να λάβετε εικόνες προϊόντων γρήγορης φόρτωσης με φανταστική εμφάνιση

Όπως γνωρίζει κάθε ιδιοκτήτης καταστήματος, οι φωτογραφίες αποτελούν κρίσιμο μέρος κάθε σελίδας προϊόντος . Από μόνες τους, οι φωτογραφίες προϊόντων μπορούν να πείσουν έναν αγοραστή να κάνει το επόμενο βήμα στη διαδικασία αγοράς — να προσφέρετε υπέροχες λήψεις, εξαιρετικά λεπτομερείς φωτογραφίες των προϊόντων σας και είστε πολύ πιο κοντά στο να κάνετε ένα κλικ στο κουμπί “προσθήκη στο καλάθι” .

Ωστόσο, η προμήθεια όλων αυτών των φωτογραφιών στους αγοραστές σας μπορεί να έχει κάποιο κόστος. Με κάθε μεγάλη φωτογραφία ή αρχείο πολυμέσων που προσθέτετε στη σελίδα του προϊόντος σας, ο χρόνος φόρτωσης αυξάνεται. Και οι αγοραστές σας, ανεξάρτητα από το πόσο ενδιαφέρονται, δεν είναι πρόθυμοι να περιμένουν για περισσότερο από μερικά δευτερόλεπτα.

Η πρόκληση για τους ιδιοκτήτες καταστημάτων είναι η εξής: να βρουν έναν τρόπο να παρέχουν στους αγοραστές τις φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης που επιθυμούν, διατηρώντας παράλληλα τη γρήγορη φόρτωση των σελίδων προϊόντων . Μπορεί να ακούγεται σαν μια ανυπέρβλητη πρόκληση, αλλά στην πραγματικότητα υπάρχουν αρκετοί τρόποι για να ισορροπήσετε γρήγορα και φανταστικά, από τη συμπίεση εικόνας έως τα πρόσθετα WordPress.

Οι πελάτες σας μπορούν πράγματι να πάρουν το κέικ τους και να το φάνε επίσης. Ας ρίξουμε μια ματιά στο πώς μπορείτε να επιταχύνετε τους χρόνους φόρτωσης των φωτογραφιών των προϊόντων σας, διατηρώντας παράλληλα την ποιότητά τους.

 

Γιατί έχει σημασία η ταχύτητα του καταστήματός σας (υπόδειξη: δεν είναι μόνο SEO)

Υπάρχουν μερικοί λόγοι για τους οποίους η γρήγορη φόρτωση φωτογραφιών προϊόντων είναι εξίσου σημαντική με την ύπαρξη ελκυστικών φωτογραφιών. Αυτό που σκέφτονται πρώτα οι περισσότεροι ιδιοκτήτες καταστημάτων αφορά τις μηχανές αναζήτησης.

Η Google άρχισε να συμπεριλαμβάνει την ταχύτητα του ιστότοπου ως παράγοντα κατάταξης για τα αποτελέσματα αναζήτησής της το 2010. Έκτοτε, σχεδόν κάθε συμβουλή βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης για ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου περιλαμβάνει τη συμβουλή “επιταχύνετε το κατάστημά σας” ή “μειώστε τους χρόνους φόρτωσης”.

Είναι  αλήθεια ότι οι πιο γρήγοροι ιστότοποι θα έχουν καλύτερη απόδοση στην κατάταξη αναζήτησης, όλα τα άλλα θεωρούνται ίσα. Αλλά το SEO δεν είναι ο μόνος λόγος για τον οποίο η ταχύτητα είναι τόσο σημαντική . Η Google έκανε την ταχύτητα παράγοντα κατάταξης στην πρώτη θέση μόνο λόγω της  εμπειρίας χρήστη  .

Εδώ είναι τι σημαίνει πραγματικά:  οι αγοραστές δεν θέλουν να περιμένουν . Δεν θέλουν να περιμένουν για αποστολές, δεν θέλουν να περιμένουν απαντήσεις και σίγουρα δεν θέλουν να περιμένουν να φορτώσει το κατάστημά σας. Επομένως, εάν προσφέρετε σε έναν δυνητικό πελάτη μια αργή, καθυστερημένη σελίδα προϊόντος… καλά, τι λέει αυτό για τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να πάει η υπόλοιπη εμπειρία του μαζί σας;

Σε κανέναν δεν αρέσει να περιμένει.  Ειδικά όχι οι υποψήφιοι πελάτες σας.
Σε κανέναν δεν αρέσει να περιμένει. Ειδικά όχι οι υποψήφιοι πελάτες σας.

Έτσι, ενώ τα μεγάλα μεγέθη αρχείων εικόνας μπορούν να προκαλέσουν αργή φόρτωση σελίδων που ενδέχεται να βλάψουν το SEO σας, αυτές οι αργές σελίδες μπορούν επίσης – το πιο σημαντικό – να εκνευρίσουν τους αγοραστές σας . Και γι’ αυτό είναι τόσο σημαντικό να επιτύχετε αυτή την ισορροπία μεταξύ γρήγορου και όμορφου.

Έχοντας αυτό υπόψη, ας προχωρήσουμε στις μεθόδους που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να κάνετε τα αρχεία εικόνων σας μικρότερα, διατηρώντας παράλληλα την ποιότητά τους.

Δοκιμάστε αυτό πρώτα: αποθηκεύστε τις εικόνες σας με συμπίεση ειδικά για τον ιστό

Οι αγοραστές θέλουν φωτογραφίες προϊόντων που είναι μεγάλες, πολύ λεπτομερείς και με δυνατότητα μεγέθυνσης (εάν έχετε ενεργοποιημένη τη λειτουργία ζουμ στο κατάστημά σας, δηλαδή). Αυτό μπορεί να φαίνεται αδύνατο εάν η αποστολή σας είναι να μειώσετε τα μεγέθη των αρχείων σας.

Ευτυχώς, δεν είναι. Διάφορες εφαρμογές και ιστότοποι προσφέρουν συμπίεση για τις φωτογραφίες σας με δυνατότητα web-ready, επιτρέποντάς σας να συμπυκνώσετε τα αρχεία σας διατηρώντας παράλληλα την ποιότητά τους. Πολλές από αυτές τις εφαρμογές έχουν γίνει τόσο αποτελεσματικές που ένα μη εκπαιδευμένο μάτι δεν μπορεί να εντοπίσει τη διαφορά μεταξύ συμπιεσμένων και ασυμπίεστων εικόνων.

Ακόμη και οι φωτογραφίες με την υψηλότερη ανάλυση θα εξακολουθούν να φαίνονται υπέροχες -- και θα φορτώνονται γρήγορα -- όταν αποθηκεύονται σε μορφή που είναι έτοιμη για web.
Ακόμη και οι φωτογραφίες με την υψηλότερη ανάλυση θα εξακολουθούν να φαίνονται υπέροχες — και να φορτώνονται γρήγορα — όταν αποθηκεύονται σε μορφή που είναι έτοιμη για web.

Δείτε πώς μπορείτε να αποθηκεύσετε τις φωτογραφίες του αρχικού προϊόντος απευθείας από την κάμερά σας με συμπίεση που είναι έτοιμη για web.

Εάν έχετε πρόσβαση στο Adobe Photoshop, δοκιμάστε την επιλογή “αποθήκευση για web”.

Εάν χρησιμοποιείτε οποιαδήποτε έκδοση του Adobe Photoshop, η επιλογή “αποθήκευση για τον ιστό” είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεστε για να συμπιέσετε τις φωτογραφίες των προϊόντων σας για το κατάστημά σας . Στο Photoshop CC 2015 , η επιλογή βρίσκεται στην περιοχή Αρχείο > Εξαγωγή > Αποθήκευση για Web. σε προηγούμενες εκδόσεις η επιλογή βρίσκεται στο Αρχείο > Αποθήκευση για τον Ιστό.

Η συμπίεση μέσω Photoshop είναι τόσο απλή όσο το "Save for Web".  (Πίστωση εικόνας: Adobe)
Η συμπίεση μέσω Photoshop είναι τόσο απλή όσο το “Save for Web”. (Πίστωση εικόνας: Adobe )

Από το νέο μενού που εμφανίζεται, μπορείτε να προσαρμόσετε το μέγεθος, τη συμπίεση και τη μορφή της εικόνας που προκύπτει. Θα σας δοθεί επίσης ένας κατά προσέγγιση χρόνος φόρτωσης και μέγεθος αρχείου — όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε εάν είστε στο σημάδι με τις συμπιεσμένες φωτογραφίες σας.

Δεν υπάρχει Photoshop; Κανένα πρόβλημα: δοκιμάστε ένα από αυτά τα δωρεάν διαδικτυακά εργαλεία

Δεν έχουν όλοι πρόσβαση στο Photoshop, αλλά αυτό δεν πρέπει να σας κρατά πίσω. Υπάρχουν πολλά δωρεάν διαδικτυακά εργαλεία που έχουν σχεδιαστεί για τη συμπίεση των φωτογραφιών σας .

Δύο από τα καλύτερα είναι το Kraken Image Optimizer και το TinyPNG . Και τα δύο εργαλεία συρρικνώνουν τις εικόνες σας σε ένα εκπληκτικά μικρό μέγεθος, διατηρώντας παράλληλα την ποιότητα.

Μικρό μέγεθος εικόνας, μεγάλη επίδραση στην εικόνα.  (Πίστωση εικόνας: Kraken.io)
Μικρό μέγεθος εικόνας, μεγάλη επίδραση στην εικόνα. (Πίστωση εικόνας: Kraken.io )

Μόλις τελειώσουν τα εργαλεία με τις μεταφορτωμένες εικόνες σας, θα μπορείτε να τις αποθηκεύσετε και να τις προσθέσετε στο κατάστημά σας. Σίγουρα, προσθέτει ένα επιπλέον βήμα, αλλά σκεφτείτε όλο το χρόνο (φόρτωσης) που θα εξοικονομήσει τους αγοραστές σας.🙂

Χρησιμοποιείτε το WooCommerce ; Επεξεργαστείτε τις ρυθμίσεις του WordPress ή δοκιμάστε μια προσθήκη

Μπορεί να γνωρίζετε ή να μην γνωρίζετε ότι  η συμπίεση εικόνας είναι ενσωματωμένη απευθείας στο WordPress . Αυτή η συμπίεση συρρικνώνει τα JPEG σας στο 90% του αρχικού τους μεγέθους, αλλά αυτό μπορεί να μην είναι αρκετό για καταστήματα που επιλέγουν τεράστιες, εξαιρετικά λεπτομερείς φωτογραφίες ή μεγάλες γκαλερί.

Μια επιλογή που έχετε για να ελέγξετε αυτήν την ενσωματωμένη συμπίεση είναι να επεξεργαστείτε το αρχείο functions.php του WordPress . Αυτό θα σας επιτρέψει να αυξήσετε — ή να μειώσετε, αν προτιμάτε — την ποσότητα της αυτόματης συμπίεσης που πραγματοποιείται πριν οι εικόνες σας εμφανιστούν στη Βιβλιοθήκη πολυμέσων.

Θέλετε μια πιο εύκολη διαδρομή; Μπορείτε πάντα να δοκιμάσετε ένα πρόσθετο. Το TinyPNG έχει το δικό του , το οποίο λειτουργεί τόσο για JPEG όσο και για PNG. Με έναν δωρεάν λογαριασμό, μπορείτε να συρρικνώσετε έως και 100 εικόνες το μήνα.

Επιλέξτε JPEG εκτός εάν χρειάζεστε διαφάνεια

Ένα άλλο πράγμα που πρέπει να θυμάστε: μορφή αρχείου. Σίγουρα, μπορείτε να συμπιέσετε τις εικόνες σας ό,τι θέλετε, αλλά ορισμένες μορφές είναι φυσικά μεγαλύτερες από άλλες.

Σε γενικές γραμμές, το JPEG θα πρέπει να είναι η μορφή της επιλογής σας, εκτός εάν χρειάζεστε διαφάνεια για κάποιο λόγο . Σε περίπτωση που απαιτείται διαφάνεια, θα πρέπει να επιλέξετε ένα διαφανές PNG.

Άλλες μορφές είναι μεγαλύτερες ή λιγότερο βολικές για ηλεκτρονική συμπίεση. Και ενώ μπορεί να μπείτε στον πειρασμό να χρησιμοποιήσετε ένα ξεκαρδιστικό κινούμενο GIF στη σελίδα του προϊόντος σας… θα πρέπει μάλλον να το ξανασκεφτείτε. Η ανταλλαγή στον χρόνο φόρτωσης δεν αξίζει το σύντομο γέλιο που μπορεί να έχουν οι αγοραστές σας.

Ενεργοποιήστε ένα δίκτυο παράδοσης περιεχομένου για το κατάστημά σας

Αν και οι σύγχρονες συνδέσεις στο Διαδίκτυο και οι βελτιωμένες δυνατότητες φιλοξενίας έχουν επιταχύνει τον χρόνο που χρειάζεται για να φορτώσει ο αγοραστής το κατάστημά σας, μπορεί να υπάρξουν ακόμα απρόβλεπτες καθυστερήσεις. Και μερικές φορές αυτές οι καθυστερήσεις είναι αναπόφευκτες εάν ένας αγοραστής βρίσκεται σε ολόκληρο τον κόσμο από όπου βρίσκεται ο διακομιστής σας.

Ευτυχώς, υπάρχει ένας τρόπος να επιταχυνθούν τα πράγματα για αυτούς (και όχι μόνο για αυτά τα μεγαλύτερα αρχεία, όπως φωτογραφίες προϊόντων). Ένα δίκτυο παράδοσης περιεχομένου (CDN) κάνει χρήση της προσωρινής αποθήκευσης για την παράδοση αποθηκευμένου περιεχομένου από τοπικούς διακομιστές αντί για περιεχόμενο κατά παραγγελία από μια τοποθεσία , επιταχύνοντας την εμπειρία για όλους τους αγοραστές σας.

Με ένα CDN όπως το CloudFlare ή το Amazon CloudFront , τα αντίγραφα του καταστήματός σας θα εμφανίζονται στην κρυφή μνήμη (δηλαδή, όχι τρέχοντα στο δευτερόλεπτο) στους επισκέπτες. Οι επισκέπτες θα λαμβάνουν επίσης περιεχόμενο από τον διακομιστή CDN που είναι πιο κοντά τους. Και τα δύο αυτά στοιχεία επιταχύνουν δραματικά το χρόνο φόρτωσης, ειδικά για μεγάλες φωτογραφίες και αρχεία πολυμέσων.

Πώς λειτουργεί το κατάστημά σας με και χωρίς CDN.  (Πίστωση εικόνας: Cloudflare)
Πώς λειτουργεί το κατάστημά σας με και χωρίς CDN. (Πίστωση εικόνας: Cloudflare )

Μαζί με τη συμπίεση, η χρήση ενός CDN είναι ένας φανταστικός τρόπος για να προβάλλετε φωτογραφίες προϊόντων εξαιρετικά γρήγορα , ειδικά αν δεν ενημερώνετε το κατάστημά σας σε εξαιρετικά συχνή βάση. (Και φυσικά, εάν κάτι απαιτεί επείγουσα ενημέρωση, μπορείτε να απενεργοποιήσετε το CDN.)

Μερικοί άλλοι τρόποι με τους οποίους μπορείτε να ισορροπήσετε γρήγορα και φανταστικά

Οι ιδέες που προσφέρονται παραπάνω είναι τα μεγαλύτερα, πιο σημαντικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να επιτύχετε μια ισορροπία μεταξύ των φωτογραφιών προϊόντων που φαίνονται καλές και φορτώνουν γρήγορα . Αλλά εδώ είναι μερικές ακόμη συμβουλές που πρέπει να έχετε κατά νου:

  • Επιλέξτε λευκό φόντο . Σε γενικές γραμμές, όσο λιγότερα χρώματα περιέχει μια εικόνα, τόσο μικρότερο θα είναι το μέγεθος του αρχείου. Αυτό ισχύει ακόμη περισσότερο όταν η συμπίεση μπαίνει στο παιχνίδι και η παλέτα μειωθεί ακόμη περισσότερο.
  • Εξαλείψτε τις περιττές λήψεις προϊόντων. Έχετε φωτογραφίες από τα παπούτσια που πουλάτε από δέκα διαφορετικές οπτικές γωνίες; Μπορείτε πιθανώς να μειώσετε σε πέντε και να μειώσετε το χρόνο φόρτωσης στο μισό.
  • Φορτώστε πρώτα τις μικρογραφίες και εμφανίστε το πλήρες μέγεθος μόνο με κλικ . Με αυτόν τον τρόπο οι αγοραστές θα περιμένουν να περιμένουν τις μεγαλύτερες φωτογραφίες.
  • Εάν οι φωτογραφίες δεν λειτουργούν, δοκιμάστε το βίντεο… που φιλοξενείται εκτός τοποθεσίας . Η φόρτωση βίντεο από το YouTube ή το Vimeo δεν θα επιβραδύνει το κατάστημά σας και είναι μια καθαρή ανατροπή στην ιδέα της φωτογραφίας προϊόντος.

Οι εκπληκτικές εικόνες προϊόντων δεν χρειάζεται να επιβραδύνουν τον ιστότοπό σας (ή τους αγοραστές σας)

Μπορεί να φαίνεται ότι ο μόνος τρόπος για να έχετε υπέροχες φωτογραφίες προϊόντων είναι να αρκεστείτε σε ένα υποτονικό κατάστημα… ή ότι ο μόνος τρόπος για να αποκτήσετε σελίδες προϊόντων με γρήγορη φόρτωση είναι να αρκεστείτε σε μικροσκοπικές, εξαιρετικά συμπιεσμένες φωτογραφίες. Αλλά παρακαλούμε να διαφέρουμε.

Με λίγες μόνο βελτιστοποιήσεις στις φωτογραφίες των προϊόντων σας, μπορείτε να βρείτε την τέλεια ισορροπία μεταξύ γρήγορης φόρτωσης και φανταστικής εμφάνισης . Και ούτε ο ιστότοπός σας — ούτε οι αγοραστές σας — θα χρειαστεί να επιβραδύνουν.

Έχετε ερωτήσεις σχετικά με το πώς να αποκτήσετε εκπληκτικές φωτογραφίες προϊόντων στο κατάστημά σας WooCommerce χωρίς να κάνετε τα πράγματα νωχελικά; Ή καλύτερα, κάποιες δικές σας συμβουλές που θα θέλατε να μοιραστείτε; Θα θέλαμε να σας ακούσουμε στα σχόλια!

ΠΗΓΗ https://woocommerce.com/

Like this article?

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest

Leave a comment

a

Πώς να λάβετε εικόνες προϊόντων γρήγορης φόρτωσης με φανταστική εμφάνιση

Όπως γνωρίζει κάθε ιδιοκτήτης καταστήματος, οι φωτογραφίες αποτελούν κρίσιμο μέρος κάθε σελίδας προϊόντος . Από μόνες τους, οι φωτογραφίες προϊόντων μπορούν να πείσουν έναν αγοραστή να κάνει το

Διαβάστε Περισσότερα »

G.F.D. WEB BRAIN

Είμαστε σχεδιαστές ιστοσελίδων, προγραμματιστές, διαχειριστές WEB και επαγγελματίες ψηφιακού μάρκετινγκ.

ΩΡΑΡΙΟ

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΜΑΣ