Τί αγοράζουν και πόσα ξοδεύουν οι καταναλωτές για online αγορές

Το Skroutz, το μεγαλύτερο marketplace στην Ελλάδα, ερεύνησε τις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών όσον αφορά στο online shopping και παρουσιάζει τα προϊόντα που προτίμησαν να αγοράσουν οι Έλληνες καταναλωτές μέσω Skroutz Marketplace καθώς και τη μέση τιμή που διέθεσαν ανά κατηγορία.  

Η έρευνα στηρίχθηκε σε στατιστικά στοιχεία που συλλέχθηκαν για τους τελευταίους 3 μήνες (για το διάστημα 28 Δεκεμβρίου 2021 έως 28  Μαρτίου 2022) σε συνάρτηση με τον αριθμό επισκέψεων στην πλατφόρμα.

Η ανάλυση καταδεικνύει τις δημοφιλέστερες κατηγορίες προϊόντων με βάση τις προτιμήσεις των επισκεπτών του Skroutz Marketplace καθώς και τη μέση τιμή που πλήρωσαν ανά κατηγορία ώστε να αποκτήσουν το αγαπημένο τους προϊόν.

Τα κύρια συμπεράσματα που προκύπτουν αναφορικά με τις προϊοντικές κατηγορίες που ξεχώρισαν, είναι τα ακόλουθα:

• Στην πρώτη θέση των προτιμήσεων των καταναλωτών βρίσκονται τα είδη της κατηγορίας «Μόδα & Αξεσουάρ» με τον καταναλωτή να αναζητεί και να αγοράζει κυρίως ανδρικά μπουφάν, γυναικείες τσάντες και ανδρικά φούτερ ανά σειρά προτεραιότητας.

• Τη δεύτερη θέση καταλαμβάνει η κατηγορία «Κινητά Τηλέφωνα & Αξεσουάρ» με τους καταναλωτές να ξοδεύουν ανά μέσο όρο 265€ για αγορά κινητών τηλεφώνων.

• Οι Έλληνες καταναλωτές φαίνεται να επενδύουν και αυτό το διάστημα σε ηλεκτρονικά είδη με την αγορά laptop, καρτών γραφικών και οθονών υπολογιστών να σκαρφαλώνουν στις πρώτες θέσεις των προτιμήσεων τους. Αξίζει να σημειωθεί ότι κατά μέσο όρο οι καταναλωτές ξόδεψαν σχεδόν 600 ευρώ για την αγορά laptop και σχεδόν 500 ευρώ για κάρτες γραφικών αντίστοιχα.

• Ειδική μνεία αξίζει να γίνει για μια ακόμα από τις δημοφιλείς κατηγορίες «Είδη σπιτιού/ έπιπλα», με την αγορά καναπέδων να καταλαμβάνει την πρώτη θέση στην κατηγορία και τους καταναλωτές να ξοδεύουν ανά μέσο όρο περί τα 300 ευρώ.

 

Γενική κατηγορία Προϊόν Μέση τιμή κατανάλωσης
1.  Μόδα & Αξεσουάρ Ανδρικά μπουφάν 68€
Γυναικείες τσάντες 65€
Ανδρικά φούτερ 43€
2. Κινητά Τηλέφωνο & Αξεσουάρ Κινητά τηλέφωνα 265€
Smartwatches 126€
Θήκες κινητών 19€
3. Υγεία/ Ιατρικά Μάσκες προστασίας 90€
Ειδικά συμπληρώματα διατροφής 38€
Γυαλιά ηλίου 48€
4. Ηλεκτρονικά είδη Laptop 596€
Κάρτες γραφικών 482€
Οθόνες υπολογιστών 250€
5. Σπορ/Μόδα Sneakers 64€
Αθλητικά Παπούτσια 60€
Ορειβατικά Παπούτσια 82€
6. Είδη σπιτιού/ έπιπλα Κάμερες Παρακολούθησης 56€
Λάμπες LED 17€
Καναπέδες 275€
7. Είδη αυτοκινήτου Λάστιχα Αυτοκινήτου 152€
Ηχοσυστήματα Αυτοκινήτου 76€
Χιονοαλυσίδες 46€
8. Είδη κήπου Αλυσοπρίονα 100€
Δραπανοκατσάβιδα & Ηλεκτρικά Κατσαβίδια 72€
Παπούτσια Εργασίας 52€
9. Εποχιακά Αποκριάτικες Στολές για Παιδιά 28€
Αποκριάτικες Στολές για Ενήλικες 24€
Funko 23€
10. Είδη Κουζίνας Τεχνητά Λουλούδια & Φυτά 25€
Πίνακες & Κάδρα 43€
Κούπες 13€

 

Τα στοιχεία της έρευνας προκύπτουν από ανάλυση των επισκέψεων στο Skroutz Marketplace για την περίοδο 28 Δεκεμβρίου 2021 έως και 28 Μαρτίου 2022 και παρουσιάζει τη μέση τιμή που ξόδεψαν οι καταναλωτές ανά κατηγορία προϊόντος.

Like this article?

Share on facebook
Share on Facebook
Share on twitter
Share on Twitter
Share on linkedin
Share on Linkdin
Share on pinterest
Share on Pinterest

Leave a comment

Τί αγοράζουν και πόσα ξοδεύουν οι καταναλωτές για online αγορές

Το Skroutz, το μεγαλύτερο marketplace στην Ελλάδα, ερεύνησε τις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών όσον αφορά στο online shopping και παρουσιάζει τα προϊόντα που προτίμησαν να αγοράσουν οι Έλληνες

Διαβάστε Περισσότερα »

Ένα πετυχημένο μοντέλο ηλεκτρονικού καταστήματος

Σύμφωνα με όλες τις πρόσφατες έρευνες, διεθνείς και εγχώριες, το Ηλεκτρονικό Εμπόριο συνιστά έναν από τους ευέλικτους, τους πλέον μεταβαλλόμενους και εξελισσόμενους κλάδους της Αγοράς,

Διαβάστε Περισσότερα »

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ «Γίνε Ήρωας του Διαδικτύου»

Βοηθώντας του μαθητές να γίνουν υπεύθυνοι ψηφιακοί πολίτες. Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Γίνε Ήρωας του Διαδικτύου» παρέχει στους εκπαιδευτικούς τα εργαλεία και τις μεθόδους που χρειάζονται

Διαβάστε Περισσότερα »

G.F.D. WEB BRAIN

Είμαστε σχεδιαστές ιστοσελίδων, προγραμματιστές, διαχειριστές WEB και επαγγελματίες ψηφιακού μάρκετινγκ.

ΩΡΑΡΙΟ

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΜΑΣ