Loading

Καθώς χρησιμοποιούμε τη δύναμη της γενετικής τεχνητής νοημοσύνης για να δημιουργήσουμε πιο φυσικές και εύχρηστες εμπειρίες αναζήτησης, οι διαφημίσεις θα συνεχίσουν να διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο βοηθώντας τους ανθρώπους να συνδέονται με χρήσιμες πληροφορίες και να επιτρέπουν την ανακάλυψη επιχειρήσεων στο διαδίκτυο.

Ο τρόπος που αναζητούμε εξελίσσεται εδώ και δεκαετίες. Όταν ξεκινήσαμε το κινητό, η έννοια του “κοντά μου” ήταν εντελώς άγνωστη. Ξεκινήσαμε το Lens για οπτική αναζήτηση το 2017 και τώρα οι άνθρωποι χρησιμοποιούν το Lens για περισσότερες από 12 δισεκατομμύρια οπτικές αναζητήσεις το μήνα — τετραπλάσια αύξηση σε μόλις δύο χρόνια. Και, ακόμα, το 15% των ερωτημάτων που λαμβάνουμε κάθε μέρα είναι ερωτήματα που δεν έχουμε ξαναδεί.1Πάντα βρίσκουμε νέους τρόπους για να συνδέουμε τους ανθρώπους με τις πληροφορίες που χρειάζονται.

Η γενετική μετατόπιση AI δεν είναι διαφορετική. Καθώς το οικοσύστημα Αναζήτησης εξελίσσεται με αυξημένη εστίαση στην τεχνητή νοημοσύνη, οι διαφημίσεις αναζήτησης θα συνεχίσουν να διαδραματίζουν κρίσιμο ρόλο. Λειτουργούν ως πρόσθετες πηγές χρήσιμων πληροφοριών ενώ βοηθούν τους ανθρώπους να ανακαλύψουν εκατομμύρια επιχειρήσεις στο διαδίκτυο.

Φέρνοντας παραγωγικές δυνατότητες AI στην Αναζήτηση

Από τις πρώτες μέρες μας, η αποστολή μας ήταν να οργανώσουμε τις πληροφορίες του κόσμου και να τις κάνουμε παγκοσμίως προσβάσιμες και χρήσιμες. Συνεχίσαμε να εξελίσσουμε την Αναζήτηση ώστε να γίνεται πιο φυσική και διαισθητική — βοηθώντας τους χρήστες να βρίσκουν πληροφορίες ανεξάρτητα από το τι αναζητούν ή τον τρόπο που τις αναζητούν. Τώρα με τις προόδους μας στη γενετική τεχνητή νοημοσύνη, η Αναζήτηση γίνεται πιο έξυπνη και η αναζήτηση απλούστερη. Συνδυάζοντας τις μοναδικές δυνατότητες της γενετικής τεχνητής νοημοσύνης με τη βαθιά κατανόηση των πληροφοριών από την Google, θα ξεκλειδώνουμε εντελώς νέους τύπους ερωτήσεων που ποτέ δεν πιστεύατε ότι θα μπορούσε να απαντήσει η Αναζήτηση. Θα αλλάξει επίσης τον τρόπο οργάνωσης των πληροφοριών. Ξεκινάμε με ένα πείραμα στο Search Labs που ονομάζεται SGE (Search Generative Experience)που θα είναι διαθέσιμο τις επόμενες εβδομάδες στις ΗΠΑ Θα συνεχίσουμε να επαναλαμβάνουμε και να λαμβάνουμε σχόλια από τους χρήστες και το ευρύτερο οικοσύστημα.

Το στιγμιότυπο οθόνης δείχνει πού θα εμφανίζεται το Search Generative Experience σε ένα ερώτημα αναζήτησης για ένα "καλό ποδήλατο για μια διαδρομή 5 μιλίων με λόφους".

Με το SGE, οι διαφημίσεις αναζήτησης θα συνεχίσουν να εμφανίζονται σε αποκλειστικές θέσεις υποδοχής διαφημίσεων σε όλη τη σελίδα. Σε αυτήν τη νέα εμπειρία, οι διαφημιστές θα εξακολουθούν να έχουν την ευκαιρία να προσεγγίσουν δυνητικούς πελάτες κατά τη διάρκεια των διαδρομών αναζήτησης. Θα δοκιμάσουμε και θα εξελίξουμε την εμπειρία διαφημίσεων καθώς μαθαίνουμε περισσότερα.

Όπως πάντα, δεσμευόμαστε στη διαφάνεια και να κάνουμε τις διαφημίσεις να ξεχωρίζουν από τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης. Όταν εμφανιστούν οι διαφημίσεις αναζήτησης, θα συνεχίσουν να παρουσιάζουν τις κορυφαίες στον κλάδο καθαρές και διαφανείς ετικέτες διαφημίσεων με την ετικέτα ” Χορηγός ” σε έντονο μαύρο κείμενο.

Πλοήγηση στο μέλλον

Για πάνω από μια δεκαετία, χρησιμοποιούμε την τεχνητή νοημοσύνη στα διαφημιστικά μας προϊόντα για την καλύτερη εξυπηρέτηση τόσο των διαφημιζόμενων όσο και των χρηστών. Ένα από τα καλύτερα παραδείγματά μας είναι το Performance Max, η πλήρως βασισμένη σε τεχνητή νοημοσύνη καμπάνια μας που χρησιμοποιεί τη δύναμη του Google AI για να βοηθήσει τους διαφημιστές να βρουν ανεκμετάλλευτες και σταδιακές ευκαιρίες μετατροπών. Και, λειτουργεί. Οι διαφημιζόμενοι που χρησιμοποιούν τη Μέγιστη απόδοση επιτυγχάνουν κατά μέσο όρο πάνω από 18% περισσότερες μετατροπές με παρόμοιο κόστος ανά ενέργεια.2

Είμαστε ενθουσιασμένοι για το πώς αυτή η τεχνολογία θα συνεχίσει να διαμορφώνει την εμπειρία των διαφημιζόμενων και των χρηστών, καθώς δημιουργούμε και εμφανίζουμε τις πιο σχετικές διαφημίσεις που καλύπτουν τις ανάγκες των ανθρώπων ανά πάσα στιγμή. Επιπλέον, το SGE, όπως και άλλες εμπειρίες Αναζήτησης, έχει σχεδιαστεί για να τονίζει και να προσελκύει την προσοχή στο περιεχόμενο στον ιστό. Αυτό διευκολύνει τους ανθρώπους να βουτήξουν βαθύτερα στα θέματα για τα οποία μαθαίνουν. Όπως πάντα, ακολουθούμε μια προσεκτική και υπεύθυνη προσέγγιση για τον τρόπο με τον οποίο εξελίσσονται οι διαφημίσεις, μαθαίνοντας από τα σχόλια των χρηστών και συνεργαζόμαστε στενά με τους διαφημιστές για να προσφέρουμε ακόμη πιο αποτελεσματικές λύσεις.

Θα μοιραστούμε περισσότερα σχετικά με τις επενδύσεις μας στην τεχνητή νοημοσύνη για διαφημιστές στο Google Marketing Live (GML) στις 23 Μαΐου.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Awesome Works
Awesome Works

Related Posts

Η Εταιρία

Είμαστε η GFD Web Brain, μια δημιουργική, καινοτόμα εταιρία δημιουργίας ψηφιακού περιεχομένου, για κάθε είδους επιχείρηση ή οργανισμό.

Τηλεφωνικό Κέντρο
Χρήσιμα
metasximatismos