Loading

Η νέα χρήσιμη ενημέρωση περιεχομένου της Google στοχεύει πρώτα σε ιστότοπους που δημιουργούν περιεχόμενο για τις μηχανές αναζήτησης.

Η Google θα παρουσιάσει σύντομα μια αλλαγή στον αλγόριθμο κατάταξης αναζήτησης που μπορεί να αποδειχθεί μια από τις πιο σημαντικές αλλαγές σε πάνω από μια δεκαετία.

Barry Schwartz  | Χρόνος ανάγνωσης: 9 λεπτά

Η Google πρόκειται να κυκλοφορήσει μια νέα και μεγάλη ενημέρωση αλγορίθμου αναζήτησης, που ονομάζεται ενημέρωση χρήσιμης περιεχομένου.

Η χρήσιμη ενημέρωση περιεχομένου θα στοχεύει ιστότοπους που έχουν σχετικά μεγάλο όγκο μη ικανοποιητικού ή μη χρήσιμου περιεχομένου, όπου το περιεχόμενο έχει γραφτεί για μηχανές αναζήτησης και όχι για ανθρώπους.

Αυτή η ενημέρωση, η οποία θα ξεκινήσει να κυκλοφορεί σύντομα, θα έχει ουσιαστικό αντίκτυπο στα αποτελέσματα αναζήτησης, είπε η Google στο Search Engine Land.

Ποια είναι η χρήσιμη ενημέρωση περιεχομένου της Google;

Η νέα χρήσιμη ενημέρωση περιεχομένου της Google στοχεύει συγκεκριμένα «περιεχόμενο που φαίνεται να έχει δημιουργηθεί κυρίως για καλή κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης και όχι για να βοηθήσει ή να ενημερώσει τους ανθρώπους».

Ο σκοπός αυτής της ενημέρωσης αλγορίθμου είναι να βοηθήσει τους ερευνητές να βρουν “περιεχόμενο υψηλής ποιότητας”, μας είπε η Google. Η Google θέλει να ανταμείψει καλύτερο και πιο χρήσιμο περιεχόμενο που γράφτηκε για ανθρώπους και για να βοηθήσει τους χρήστες.

Περιεχόμενο που έχει γραφτεί με σκοπό την κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης – αυτό που θα μπορούσατε να ονομάσετε «περιεχόμενο που προέρχεται από τη μηχανή αναζήτησης» ή «περιεχόμενο SEO», έχει γραφτεί συχνά πρόσφατα και συζητείται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Εν ολίγοις, οι χρήστες που αναζητούν απογοητεύονται όταν προσγειώνονται σε μη χρήσιμες ιστοσελίδες που κατατάσσονται καλά στην αναζήτηση, επειδή έχουν σχεδιαστεί για να κατατάσσονται καλά.

Ο νέος αλγόριθμος της Google στοχεύει να υποβαθμίσει αυτούς τους τύπους ιστοτόπων, ενώ παράλληλα προωθεί περισσότερους χρήσιμους ιστότοπους, σχεδιασμένους για ανθρώπους, πάνω από τις μηχανές αναζήτησης.

Η Google είπε ότι αυτή είναι μια «συνεχής προσπάθεια για τη μείωση του περιεχομένου χαμηλής ποιότητας και τη διευκόλυνση της εύρεσης περιεχομένου που είναι αυθεντικό και χρήσιμο στην αναζήτηση».

Πότε θα κυκλοφορήσει η χρήσιμη ενημέρωση περιεχομένου της Google;

Η ενημέρωση θα ξεκινήσει να κυκλοφορεί την επόμενη εβδομάδα. Η χρήσιμη ενημέρωση περιεχομένου θα διαρκέσει έως και δύο εβδομάδες για να κυκλοφορήσει πλήρως, είπε η Google.

Θα δημοσιεύσουμε μια νέα ιστορία όταν αρχίσει να κυκλοφορεί και όταν ολοκληρωθεί εδώ στο Search Engine Land. Η Google θα δημοσιεύει επίσης στη σελίδα ενημερώσεων της όταν κυκλοφορήσει και όταν ολοκληρωθεί η κυκλοφορία.

Ποιους τύπους περιεχομένου θα επηρεάσει η χρήσιμη ενημέρωση περιεχομένου;

Αν και αυτοί οι αλγόριθμοι δεν στοχεύουν συγκεκριμένα κάποια συγκεκριμένη θέση, η Google είπε ότι αυτοί οι τύποι περιεχομένου ενδέχεται να επηρεαστούν περισσότερο:

Ηλεκτρονικό εκπαιδευτικό υλικό.
Τέχνες και ψυχαγωγία.
Ψώνια.
Σχετικά με την τεχνολογία.
Αυτό συμβαίνει επειδή το περιεχόμενο που γράφτηκε σε αυτές τις περιοχές έχει γραφτεί ιστορικά περισσότερο για μηχανές αναζήτησης παρά για ανθρώπους.

Με βάση την ανάλυση της Google, αυτές οι περιοχές ενδέχεται να επηρεαστούν περισσότερο από αυτήν την ενημέρωση χρήσιμου περιεχομένου της Google σε σχέση με άλλες περιοχές.

Ζήτησα από την Google ένα συγκεκριμένο παράδειγμα αναζήτησης όπου η χρήσιμη ενημέρωση περιεχομένου θα είχε αντίκτυπο. Να τι μου είπε η Google:

“Εάν αναζητάτε πληροφορίες σχετικά με μια νέα ταινία, μπορεί να έχετε συναντήσει στο παρελθόν άρθρα που συγκεντρώνουν κριτικές από άλλους ιστότοπους χωρίς να προσθέτουν προοπτικές πέρα ​​από αυτές που είναι διαθέσιμες αλλού στον ιστό. Αυτό δεν είναι πολύ χρήσιμο αν περιμένετε να διαβάσετε κάτι νέο. Με αυτήν την ενημέρωση, θα δείτε περισσότερα αποτελέσματα με μοναδικές πληροφορίες, επομένως είναι πιο πιθανό να διαβάσετε κάτι που δεν έχετε ξαναδεί».
Ο σύνδεσμος αναζήτησης της Google, Ντάνι Σάλιβαν, κλήθηκε στο Twitter να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το τι εννοούσε η Google με τον όρο «διαδικτυακή εκπαίδευση». Η απάντηση του Sullivan:

«Γενικά φροντιστήριο, τα πράγματα έχουν σκοπό να διδάξουν κάτι, όχι πραγματικά επίσημα μαθήματα. Αλλά και πάλι, δεν επικεντρώνεται σε κάποια συγκεκριμένη περιοχή. Αυτό είναι μόνο ένα παράδειγμα όπου βλέπουμε αξιοσημείωτη βελτίωση, αλλά υπάρχουν και άλλα και οποιαδήποτε απορία για οτιδήποτε μπορεί να ωφελήσει.”

Tweet του Ντάνι Σάλιβαν
Η χρήσιμη ενημέρωση περιεχομένου είναι ένας αλγόριθμος σε όλο τον ιστότοπο
Σε αντίθεση με πολλούς αλγόριθμους της Google που εφαρμόζονται σελίδα προς σελίδα, αυτή η νέα χρήσιμη ενημέρωση περιεχομένου θα είναι παντός ιστότοπου.

Αυτό σημαίνει ότι αν η Google καθορίσει ότι ο ιστότοπός σας παράγει σχετικά μεγάλο όγκο μη χρήσιμου περιεχομένου, που έχει γραφτεί κυρίως για κατάταξη στην αναζήτηση, τότε ολόκληρος ο ιστότοπός σας θα επηρεαστεί.

Αυτό δεν θα επηρεάσει μόνο μεμονωμένες σελίδες ή ενότητες του ιστότοπού σας, αλλά μάλλον θα επηρεάσει ολόκληρο τον ιστότοπο.

Η Google δεν θα πει ακριβώς ποιο ποσοστό των σελίδων στον ιστότοπό σας πρέπει να είναι χρήσιμες έναντι μη χρήσιμες για την ενεργοποίηση αυτού του ταξινομητή, αλλά είπε ότι είναι σε ολόκληρο τον ιστότοπο και θα επηρεάσει ολόκληρο τον ιστότοπο, ακόμα κι αν έχετε πολλές σελίδες που είναι χρήσιμες.

Και πάλι, εάν έχετε χρήσιμες σελίδες, αλλά ένας σχετικά μεγάλος όγκος του περιεχομένου σας δεν είναι χρήσιμος, ακόμη και το χρήσιμο περιεχόμενο ή τμήματα του ιστότοπού σας θα πληγούν από αυτήν την ενημέρωση.

Η Google είπε ότι «η κατάργηση μη χρήσιμου περιεχομένου θα μπορούσε να βοηθήσει στην κατάταξη του άλλου περιεχομένου σας».

Πώς να δημιουργήσετε περιεχόμενο με προτεραιότητα τον άνθρωπο – συμβουλές της Google
Η Google, όπως και με προηγούμενες ενημερώσεις, όπως η ενημέρωση Panda , οι βασικές ενημερώσεις και η ενημέρωση κριτικών προϊόντων , έχει παράσχει μια λίστα ερωτήσεων που μπορείτε να κάνετε στον εαυτό σας σχετικά με το περιεχόμενό σας, προκειμένου να δημιουργήσετε περιεχόμενο που ανταμείβεται από τη χρήσιμη ενημέρωση περιεχομένου.

Η Google μοιράστηκε αυτές τις ερωτήσεις σχετικά με τη δημιουργία περιεχομένου που βασίζεται στον άνθρωπο:

Έχετε ένα υπάρχον ή προβλεπόμενο κοινό για την επιχείρηση ή τον ιστότοπό σας που θα έβρισκε χρήσιμο το περιεχόμενο εάν ερχόταν απευθείας σε εσάς;
Αποδεικνύει ξεκάθαρα το περιεχόμενό σας εμπειρία από πρώτο χέρι και βάθος γνώσης (για παράδειγμα, τεχνογνωσία που προέρχεται από την πραγματική χρήση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας ή από την επίσκεψη σε ένα μέρος);
Ο ιστότοπός σας έχει πρωταρχικό σκοπό ή εστίαση;
Αφού διαβάσει το περιεχόμενό σας, θα αφήσει κάποιος νιώθοντας ότι έχει μάθει αρκετά για ένα θέμα για να βοηθήσει στην επίτευξη του στόχου του;
Θα αφήσει κάποιος που διαβάζει το περιεχόμενό σας την αίσθηση ότι είχε μια ικανοποιητική εμπειρία;
Έχετε υπόψη σας τις οδηγίες μας για βασικές ενημερώσεις και για κριτικές προϊόντων ;
Και όσον αφορά την αποφυγή του πρώτου περιεχομένου της μηχανής αναζήτησης, η Google έθεσε αυτές τις ερωτήσεις:

Είναι το περιεχόμενο κυρίως για να προσελκύει ανθρώπους από τις μηχανές αναζήτησης, παρά για ανθρώπους;

Παράγετε πολύ περιεχόμενο για διαφορετικά θέματα με την ελπίδα ότι κάποιο από αυτό μπορεί να έχει καλή απόδοση στα αποτελέσματα αναζήτησης;

Χρησιμοποιείτε εκτεταμένο αυτοματισμό για την παραγωγή περιεχομένου για πολλά θέματα;

Συνοψίζετε κυρίως τι έχουν να πουν οι άλλοι χωρίς να προσθέτετε μεγάλη αξία;
Γράφετε για πράγματα απλώς και μόνο επειδή φαίνονται trending και όχι επειδή θα γράφατε για αυτά διαφορετικά για το υπάρχον κοινό σας;
Το περιεχόμενό σας αφήνει τους αναγνώστες να νιώθουν ότι πρέπει να ψάξουν ξανά για να λάβουν καλύτερες πληροφορίες από άλλες πηγές;
Γράφετε σε έναν συγκεκριμένο αριθμό λέξεων επειδή έχετε ακούσει ή διαβάσει ότι η Google έχει έναν προτιμώμενο αριθμό λέξεων; (Όχι, δεν το κάνουμε).
Αποφασίσατε να εισέλθετε σε κάποια εξειδικευμένη θεματική περιοχή χωρίς πραγματική εξειδίκευση, αλλά αντ ‘αυτού κυρίως επειδή νομίζατε ότι θα αποκτούσατε επισκεψιμότητα αναζήτησης;
Το περιεχόμενό σας υπόσχεται να απαντήσει σε μια ερώτηση που στην πραγματικότητα δεν έχει απάντηση, όπως να προτείνει ότι υπάρχει ημερομηνία κυκλοφορίας για ένα προϊόν, μια ταινία ή μια τηλεοπτική εκπομπή όταν δεν έχει επιβεβαιωθεί;
Μπορεί να χρειαστούν μήνες για να ανακάμψει
Αυτός ο αλγόριθμος θα εκτελείται αυτόματα, είπε η Google. Οι βαθμολογίες ή οι ταξινομητές θα συνεχίσουν να ενημερώνονται συνεχώς.

Ωστόσο, εάν ένας ιστότοπος χτυπηθεί από αυτήν την χρήσιμη ενημέρωση περιεχομένου, μπορεί να χρειαστούν αρκετοί μήνες για να ανακτήσει ο ιστότοπος.

Ένας ιστότοπος πρέπει να αποδείξει με την πάροδο του χρόνου ότι δεν δημοσιεύει πλέον περιεχόμενο με μοναδικό λόγο την κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης, μια πρώτη εμπειρία περιεχομένου στη μηχανή αναζήτησης, και αυτό απαιτεί χρόνο.

Φαίνεται λοιπόν ότι θα υπάρχει κάποιο είδος περιόδου αναμονής –ίσως μια περίοδος επικύρωσης– που πρέπει να περάσουν οι ιστότοποι, για να δείξουν στους αλγόριθμους της Google ότι ο ιστότοπος παρέχει χρήσιμο περιεχόμενο πρώτα στους ανθρώπους.

Αυτή η περίοδος επικύρωσης είναι αυτοματοποιημένη και ενώ η Google ενημερώνει τις βαθμολογίες για τους ταξινομητές της στον ιστότοπό σας σε συνεχή βάση, κάνοντας μια αλλαγή σήμερα, πιθανότατα δεν θα αντικατοπτρίζεται στην κατάταξη της Google για αρκετούς μήνες, είπε ο Sullivan στο Search Engine Land.

Σύμφωνα με την Google:

“Οι ιστότοποι που προσδιορίζονται από αυτήν την ενημέρωση ενδέχεται να βρουν το σήμα που εφαρμόζεται σε αυτούς για μια περίοδο μηνών. Ο ταξινομητής μας για αυτήν την ενημέρωση εκτελείται συνεχώς, επιτρέποντάς του να παρακολουθεί ιστοτόπους που κυκλοφόρησαν πρόσφατα και υπάρχοντες. Καθώς καθορίζει ότι το μη χρήσιμο περιεχόμενο δεν έχει επιστρέψει μακροπρόθεσμα, η ταξινόμηση δεν θα ισχύει πλέον.”
Η Google χρησιμοποιεί μηχανική εκμάθηση για να εντοπίσει μη χρήσιμο περιεχόμενο
Η Google χρησιμοποιεί έναν νέο αλγόριθμο μηχανικής εκμάθησης που είναι σε θέση να αξιολογεί και να εντοπίζει μη χρήσιμο περιεχόμενο.

Οι αλγόριθμοι θα πρέπει να βελτιώνονται με την πάροδο του χρόνου μεταξύ των βελτιώσεων της αυτοματοποιημένης μηχανικής εκμάθησης και των μηχανικών της Google που τροποποιούν και βελτιώνουν τους συνολικούς αλγόριθμους σε τακτική βάση.

Η Google είπε ότι η χρήσιμη ενημέρωση περιεχομένου εξετάζει μια ποικιλία ενδείξεων σχετικά με τη σελίδα και τον ιστότοπο για να καθορίσει την κατάταξη μιας σελίδας.

Η Google δεν ήταν συγκεκριμένη μαζί μας για το ποια σήματα χρησιμοποιούνται, όπως θα φανταζόσασταν.

Επικυρωμένοι αξιολογητές ποιότητας
Η Google είπε ότι η εταιρεία αναζήτησης επικύρωσε αυτά τα νέα αποτελέσματα με τους αξιολογητές ποιότητας και επιβεβαίωσε ότι η χρήση αυτού του συστήματος βελτιώνει την ποιότητα αναζήτησης της Google. Αυτό γίνεται για τις περισσότερες, αν όχι όλες, βελτιώσεις κατάταξης και εμπειρίας χρήστη που κάνει η Google στην αναζήτηση.

Και πάλι, οι αξιολογητές ποιότητας δεν επηρεάζουν άμεσα τις κατατάξεις, αλλά μάλλον βοηθούν να επιβεβαιωθεί στους μηχανικούς αναζήτησης της Google εάν οι αλγόριθμοι βελτιώνουν τη συνολική ποιότητα αναζήτησης.

Μόνο αναζητήσεις στα αγγλικά
Αυτή η ενημέρωση θα ξεκινήσει αρχικά για αναζητήσεις στην αγγλική γλώσσα παγκοσμίως.

Η Google σχεδιάζει να επεκταθεί και σε άλλες γλώσσες στο μέλλον.

Μόνο αναζήτηση αυτή τη στιγμή
Η Google μας είπε ότι αυτή η ενημέρωση στοχεύει μόνο την αναζήτηση Google αυτήν τη στιγμή. Ωστόσο, η Google μπορεί να αναζητήσει να καλύψει πρόσθετα προϊόντα (π.χ. Google Discover) τους επόμενους μήνες.

Θα είναι η χρήσιμη ενημέρωση περιεχομένου τόσο σημαντική όσο το Panda;
Για πολλούς SEO που έζησαν την ενημέρωση του Google Panda του Φεβρουαρίου 2012, άλλαξε για πάντα τον τρόπο με τον οποίο οι SEO σας συνέστησαν να γράφετε περιεχόμενο στο μέλλον. Τώρα το Panda είναι ενσωματωμένο στην ενημερωμένη έκδοση πυρήνα , επομένως χρησιμοποιείται ακόμα σήμερα.

Αυτή η ενημέρωση μοιάζει πολύ με την προηγούμενη ενημέρωση του Panda.

Υποψιάζομαι, όπως και με το Panda, οι SEO θα ανατρέξουν στη χρήσιμη ενημέρωση περιεχομένου της Google και θα πουν ότι προκάλεσε μια θεμελιώδη αλλαγή στη στρατηγική περιεχομένου SEO. Ο χρόνος θα δείξει και θα δούμε πόσο μεγάλη είναι αυτή η ενημέρωση κατά τη διάρκεια των επόμενων εβδομάδων.

Γιατί μας νοιάζει
Η χρήσιμη ενημέρωση περιεχομένου της Google πιθανότατα θα είναι μια σημαντική ενημέρωση την οποία οι SEO θα ανατρέξουν ως καταλύτης αλλαγής όσον αφορά τις συμβουλές που δίνουν οι SEO στους πελάτες κατά τη δημιουργία περιεχομένου.

Ομολογουμένως, είναι πολύ νωρίς για να πούμε πόσο μεγάλο αντίκτυπο θα έχει αυτή η ενημέρωση στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google, στον ιστότοπό σας ή στους ιστότοπους των πελατών σας.

Καθώς κυκλοφορεί η ενημέρωση, φροντίστε να παρακολουθήσετε τα αναλυτικά στοιχεία σας και, εάν είναι απαραίτητο, να επαναξιολογήσετε τη στρατηγική περιεχομένου σας βάσει των συμβουλών που έχει παράσχει η Google παραπάνω.

Θα συνεχίσουμε να αναφέρουμε όλες τις τελευταίες εξελίξεις σχετικά με τη χρήσιμη ενημέρωση περιεχομένου….

ΠΗΓΗ searchengineland.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Awesome Works
Awesome Works

Related Posts

Η Εταιρία

Είμαστε η GFD Web Brain, μια δημιουργική, καινοτόμα εταιρία δημιουργίας ψηφιακού περιεχομένου, για κάθε είδους επιχείρηση ή οργανισμό.

Τηλεφωνικό Κέντρο
Χρήσιμα
metasximatismos