Η εξατομίκευση είναι η λέξη-κλειδί που αναζητά κάθε επιχείρηση τώρα ξεπερνά το να είναι απλώς μια εποχιακή τάση, είναι εδώ για να μείνει.
Καθώς οι καταναλωτές είναι πιο πιθανό να κάνουν κλικ σε μηνύματα που απευθύνονται στα ενδιαφέροντα και τα συναισθήματά τους, οι επιχειρήσεις πρέπει να επικεντρώσουν τη στρατηγική μάρκετινγκ στην αποτελεσματική τμηματοποίηση και εξατομίκευση, διαφορετικά, χάνουν.
Οι επωνυμίες αναζητούν ένα κανάλι επικοινωνίας που μπορεί να παραδώσει προσαρμοσμένα μηνύματα στα οποία οι χρήστες θα βλέπουν, θα ανοίγουν, θα διαβάζουν και θα αντιδρούν αμέσως. Λοιπόν, μην ψάχνετε άλλο, οι ειδοποιήσεις push είναι το Μέλλον !
Το καλό με τις ειδοποιήσεις push είναι ότι μια επιχείρηση μπορεί να τμηματοποιήσει το κοινό-στόχο της με βάση τη συμπεριφορά που έχει αναφερθεί στο διαδίκτυο, τα δημογραφικά χαρακτηριστικά τους ή άλλα προκαθορισμένα μετρήσιμα χαρακτηριστικά και να επικοινωνήσει με τους χρήστες τον χρόνο προσέγγισης που προτιμούν, σε πραγματικό χρόνο.
Για να χτίσουν μια σταθερή φήμη επωνυμίας μέσω ειδοποιήσεων push μακροπρόθεσμα, οι επωνυμίες πρέπει να βεβαιωθούν ότι δεν είναι υπερβολικά επιθετικές και ανεπιθύμητες και ότι επικεντρώνονται στην παροχή αξίας στο κοινό τους. Άλλωστε, καμία επιχείρηση δεν θέλει για τους εγγεγραμμένους χρήστες της για τους οποίους έχει εργαστεί σκληρά για να συγκεντρώσει τις συναινέσεις τους, να εξαιρεθούν.
Συγκεντρώσαμε μια συλλογή από 6 από τους πιο αξιοσημείωτους τρόπους με τους οποίους μια επιχείρηση μπορεί να χρησιμοποιήσει ειδοποιήσεις push για να προσφέρει αξία στο κοινό της.
1: Εγκαταλελειμμένο καρότσι
Ενεργοποιήστε μια ειδοποίηση push στους πελάτες που άφησαν το καλάθι αγορών τους πριν ολοκληρώσουν μια αγορά στον ιστότοπό σας και δείτε 5 φορές μεγαλύτερη προσέγγιση χρηστών σε σύγκριση με τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που αποστέλλονται για τον ίδιο λόγο.
2: Ειδικές προσφορές
Κοινοποιήστε τις προσφορές σας για συγκεκριμένο χρόνο στους πελάτες σας ανά τμηματοποιημένη ομάδα-στόχο. Στο 57% των ανθρώπων αρέσει να λαμβάνουν διαφημιστικά κείμενα. Στοχεύστε αυτές τις ειδοποιήσεις σε πελάτες με σχετικά ενδιαφέροντα, τότε είναι μια σχέση win-win.
3: Επιβεβαίωση κράτησης
Στείλτε επιβεβαίωση κράτησης στους καλεσμένους σας σχετικά με τις επερχόμενες κρατήσεις τους. Προσφέρετε ίσως ένα μικρό προνόμιο, ως έναν διακριτικό τρόπο για να τους πείσετε ότι η εφαρμογή για κινητά του ξενοδοχείου σας είναι ένα χρήσιμο εργαλείο για εγκατάσταση πριν από την επίσκεψή τους και για διατήρηση μετά το check out.
4: Παρουσίαση νέων προϊόντων
Κοινοποιήστε τα νέα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας στους πελάτες σας με βάση τις προτιμήσεις τους. Εάν διαθέτετε μια νέα συλλογή γυναικείων ενδυμάτων για την ηλικιακή ομάδα 18-29 ετών, στείλτε ειδοποιήσεις μόνο σε αυτούς τους πελάτες από τη βάση δεδομένων σας.
5: Κριτικές πελατών
Δώστε τη δυνατότητα στην επιχείρησή σας να δημιουργήσει περισσότερες κριτικές στο διαδίκτυο και να ενισχύσει την κοινωνική της απόδειξη. Για κάθε ολοκληρωμένη αγορά που πραγματοποιούν, στείλτε στους πελάτες σας μια ειδοποίηση και ζητήστε τους να ελέγξουν ηλεκτρονικά όλα ή ένα από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που αγόρασαν από την επιχείρησή σας.
6: Προσθέστε περιστασιακούς επισκέπτες στο Web
Οι επισκέπτες του ιστότοπου για πρώτη φορά συνήθως διστάζουν να δώσουν τα στοιχεία επικοινωνίας τους. Εάν τους αρέσει το περιεχόμενο που διαβάζουν, μπορείτε να ενεργοποιήσετε την ενέργεια συμμετοχής τους με μια ειδοποίηση προγράμματος περιήγησης που δεν απαιτεί την παροχή προσωπικών δεδομένων.