Φιλοξενούμενο στο νέο και απλοποιημένο Merchant Center, το Product Studio θα βοηθήσει τις επιχειρήσεις να δημιουργήσουν εικόνες προϊόντων χρησιμοποιώντας τεχνητή νοημοσύνη.
Αυτές τις μέρες, οι αγορές μπορούν να γίνουν οποτεδήποτε και οπουδήποτε. Επομένως, μπορεί να είναι δύσκολο για τις επιχειρήσεις να ξεχωρίζουν και να συνδέονται με νέους πελάτες. Οι εντυπωσιακές, μοναδικές εικόνες τραβούν την προσοχή των αγοραστών, αλλά η δημιουργία αυτού του περιεχομένου απαιτεί πολύ χρόνο και πόρους.
Σήμερα στο Google Marketing Live , παρουσιάσαμε το Product Studio. Αυτό το νέο εργαλείο θα βοηθήσει τους εμπόρους να δημιουργήσουν εύκολα μοναδικές εικόνες προϊόντων χρησιμοποιώντας γενετική τεχνητή νοημοσύνη απευθείας από το Merchant Center Next, την απλοποιημένη πλατφόρμα μας για τις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται τον τρόπο εμφάνισης των προϊόντων τους στο Google.
Χρήση γενετικής τεχνητής νοημοσύνης για τη δημιουργία δημιουργικών εικόνων προϊόντων
Στο ηλεκτρονικό εμπόριο, οι εντυπωσιακές εικόνες είναι τα ψηφιακά παράθυρα μιας επιχείρησης — και οι έμποροι με τον σωστό συνδυασμό εικόνων στο διαδίκτυο μπορούν να έχουν καλύτερα αποτελέσματα. Μάλιστα, ενώ πολλές προσφορές προϊόντων στο Google έχουν μόνο μία εικόνα, παρατηρούμε αύξηση τόσο στις εμφανίσεις (+76%) όσο και στα κλικ (+32%) για προσφορές προϊόντων που περιλαμβάνουν περισσότερες από μία εικόνες.1
Ωστόσο, δεν είναι πάντα εύκολο να αποκτήσετε μια σειρά εικόνων υψηλής ποιότητας. Οι επιχειρήσεις μας λένε ότι η δημιουργία εικόνων τρόπου ζωής είναι δαπανηρή και χρονοβόρα.
Το νέο μας Product Studio, σχεδιασμένο με γνώμονα τις αρχές τεχνητής νοημοσύνης της Google, φέρνει τα πλεονεκτήματα της γενετικής τεχνητής νοημοσύνης σε επιχειρήσεις όλων των μεγεθών, βοηθώντας τες να δημιουργούν εύκολα μοναδικές και προσαρμοσμένες εικόνες προϊόντων δωρεάν και να έχουν μεγαλύτερη αξία από τις εικόνες που έχουν ήδη . Ας δούμε μερικά βασικά χαρακτηριστικά.
- Προσθήκη προσαρμοσμένων σκηνών προϊόντων: Δημιουργήστε νέες εικόνες με βάση τις μεταβαλλόμενες ανάγκες μάρκετινγκ — είτε εποχιακές, είτε βασισμένες σε καμπάνιες είτε απλώς πειραματικές — χωρίς το πρόσθετο κόστος των νέων φωτογραφιών. Για παράδειγμα, μια εταιρεία περιποίησης δέρματος θα μπορούσε να επισημάνει μια ειδική εποχική εκδοχή ενός προϊόντος ζητώντας μια εικόνα του προϊόντος «περιτριγυρισμένη από ροδάκινα, με τροπικά φυτά στο φόντο».
- Αφαίρεση φόντου προϊόντος που αποσπά την προσοχή: Θέλετε ένα απλό λευκό φόντο για μια εικόνα προϊόντος; Οι επιχειρήσεις μπορούν να αφαιρέσουν γρήγορα ένα περίπλοκο φόντο στο Product Studio.
- Γρήγορη αύξηση της ανάλυσης: Βελτιώστε την ποιότητα των εικόνων μικρής ή χαμηλής ανάλυσης χωρίς να χρειάζεται να κάνετε νέα λήψη ενός προϊόντος.
Οι έμποροι στις ΗΠΑ μπορούν να αποκτήσουν πρόσβαση στο Product Studio από το Merchant Center Next, τη βελτιωμένη πλατφόρμα μας για την καταχώριση προϊόντων σε όλη την Google, από τους επόμενους μήνες. Αυτές οι λειτουργίες θα είναι επίσης διαθέσιμες σε εμπόρους που χρησιμοποιούν την εφαρμογή Google και YouTube στο Shopify.
Διευκολύνει τις επιχειρήσεις να καταχωριστούν στο Google
Ο αριθμός των επιχειρήσεων που χρησιμοποιούν το Merchant Center έχει διπλασιαστεί τα τελευταία δύο χρόνια και εργαζόμαστε για να το κάνουμε ακόμη πιο χρήσιμο. Το Merchant Center Next είναι μια απλοποιημένη έκδοση της πλατφόρμας, που δημιουργήθηκε για να διευκολύνει τους μικρότερους εμπόρους να ξεκινήσουν, να βρίσκουν πελάτες στο διαδίκτυο και να αναπτύσσουν τις επιχειρήσεις τους. Και ενώ απλοποιούμε, τα χαρακτηριστικά στα οποία βασίζονται οι μεγαλύτεροι έμποροι λιανικής δεν πηγαίνουν πουθενά.
Ένας τρόπος με τον οποίο το κάνουμε αυτό είναι να απλοποιήσουμε τον τρόπο ρύθμισης μιας ροής προϊόντων. Στο παρελθόν, οι έμποροι που εγκαταστάθηκαν στο Google για πρώτη φορά έπρεπε να προσθέσουν μη αυτόματα τα προϊόντα, τις τιμές, τις εικόνες, τις περιγραφές και άλλες λεπτομέρειες. Στο Merchant Center Στη συνέχεια, θα συμπληρώσουμε αυτόματα τη ροή προϊόντων ενός εμπόρου με τις πληροφορίες που μπορούμε να εντοπίσουμε από τον ιστότοπό του (οι έμποροι μπορούν πάντα να επεξεργάζονται ό,τι τραβάει ή να το απενεργοποιούν) — διευκολύνοντας τη γρήγορη εμφάνιση των προϊόντων τους στο Google.
Επίσης, διευκολύνουμε τους εμπόρους να έχουν πρόσβαση και να κατανοούν την απόδοσή τους, φέρνοντας όλες τις αναφορές πληροφοριών στην καρτέλα Απόδοση. Τώρα οι έμποροι θα έχουν ένα μέρος για να ελέγχουν τα προϊόντα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις, ποιες επιχειρήσεις εμφανίζονται δίπλα στις δικές τους, ακόμη και πώς οι αγοραστές αλληλεπιδρούν με την τοπική τους επιχείρηση στην Αναζήτηση και στους Χάρτες.
Για εμπόρους με ηλεκτρονικά και τοπικά καταστήματα, το Merchant Center Next θα εμφανίζει όλα τα προϊόντα σε μια ολοκληρωμένη προβολή, ώστε να είναι ευκολότερο να διαχειρίζεστε από κοινού το απόθεμα προϊόντων στο διαδίκτυο και στο κατάστημα. Θα δείξουμε επίσης νέες πληροφορίες σχετικά με τα πιθανά οφέλη από τη διόρθωση σφαλμάτων στα δεδομένα προϊόντων, έτσι ώστε να είναι ευκολότερο να δίνετε προτεραιότητα στις ενημερώσεις.
Το Merchant Center Next έχει ήδη ξεκινήσει να κυκλοφορεί για νέους χρήστες. Θα ξεκινήσουμε την αναβάθμιση μικρότερων επιχειρήσεων τους επόμενους μήνες, με σχέδια να ολοκληρώσουμε την παγκόσμια διάθεση το 2024. Οι έμποροι θα ειδοποιηθούν όταν η νέα εμπειρία είναι έτοιμη για αυτούς.