Ο Διευθυντής Μάρκετινγκ Προϊόντων είναι υπεύθυνος για την ανάπτυξη και την προώθηση νέων προϊόντων ή υπηρεσιών πελατών της GFD WEB BRAIN – MARKETING
Συνεργάζονται στενά με το τμήμα έρευνας και ανάπτυξης για να κατανοήσουν τις ανάγκες των πελατών και να δημιουργήσουν προϊόντα που θα τους ενδιαφέρουν.
Οι αρμοδιότητες ενός Διευθυντή Μάρκετινγκ Προϊόντων περιλαμβάνουν:
* Ανάπτυξη και εφαρμογή της στρατηγικής μάρκετινγκ προϊόντων
* Συνεργασία με το τμήμα έρευνας και ανάπτυξης για να κατανοήσουν τις ανάγκες των πελατών
* Δημιουργία και διαχείριση του προϋπολογισμού μάρκετινγκ προϊόντων
* Παρακολούθηση και ανάλυση των αποτελεσμάτων των εκστρατειών μάρκετινγκ προϊόντων
* Ανάπτυξη και εφαρμογή νέων στρατηγικών μάρκετινγκ προϊόντων
* Εκπροσώπηση της εταιρείας σε εκδηλώσεις και συνέδρια
Για να γίνει κανείς Διευθυντής Μάρκετινγκ Προϊόντων, συνήθως χρειάζεται πτυχίο σε σχετικό τομέα, όπως Μάρκετινγκ, Επικοινωνία ή Διοίκηση Επιχειρήσεων. Επίσης, είναι σημαντικό να έχει κανείς εμπειρία σε διάφορους τομείς του μάρκετινγκ, όπως η διαφήμιση, η προώθηση, οι δημόσιες σχέσεις και η έρευνα αγοράς.
Ο Διευθυντής Μάρκετινγκ Προϊόντων είναι μια απαιτητική θέση, αλλά είναι επίσης μια πολύ ανταποδοτική θέση. Οι Διευθυντές Μάρκετινγκ Προϊόντων έχουν την ευκαιρία να επηρεάσουν σημαντικά την επιτυχία της εταιρείας τους και να κάνουν τη διαφορά στη ζωή των καταναλωτών.
Ακολουθούν μερικά παραδείγματα των καθημερινών καθηκόντων ενός Διευθυντή Μάρκετινγκ Προϊόντων:
* Συνεργάζονται με το τμήμα έρευνας και ανάπτυξης για να κατανοήσουν τις ανάγκες των πελατών και να δημιουργήσουν προϊόντα που θα τους ενδιαφέρουν.
* Δημιουργούν και διαχειρίζονται τον προϋπολογισμό μάρκετινγκ προϊόντων.
* Παρακολουθούν και αναλύουν τα αποτελέσματα των εκστρατειών μάρκετινγκ προϊόντων.
* Αναπτύσσουν και εφαρμόζουν νέες στρατηγικές μάρκετινγκ προϊόντων.
* Εκπροσωπούν την εταιρεία σε εκδηλώσεις και συνέδρια.
Ο Διευθυντής Μάρκετινγκ Προϊόντων πρέπει να έχει τις ακόλουθες δεξιότητες και προσόντα:
* Ακαδημαϊκά προσόντα σε σχετικό τομέα, όπως Μάρκετινγκ, Επικοινωνία ή Διοίκηση Επιχειρήσεων.
* Εμπειρία σε διάφορους τομείς του μάρκετινγκ, όπως η διαφήμιση, η προώθηση, οι δημόσιες σχέσεις και η έρευνα αγοράς.
* Δημιουργικές και καινοτόμες ικανότητες.
* Καλές επικοινωνιακές και διαπραγματευτικές ικανότητες.
* Καλές οργανωτικές και διοικητικές ικανότητες.
* Ανεπτυγμένες δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων.
* Ανεπτυγμένη ικανότητα λήψης αποφάσεων.
* Ανεπτυγμένη ικανότητα εργασίας υπό πίεση.
Ο Διευθυντής Μάρκετινγκ Προϊόντων εργάζεται συνήθως σε ένα γραφείο, αλλά μπορεί επίσης να ταξιδέψει για να παρακολουθήσει εκδηλώσεις και συνέδρια. Ο μισθός του Διευθυντή Μάρκετινγκ Προϊόντων ποικίλλει ανάλογα με τον κλάδο, το μέγεθος της εταιρείας και τα προσόντα του.