Ο Διευθυντής Μάρκετινγκ Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης (SMM) της GFD WEB BRAIN – MARKETING είναι υπεύθυνος για την ανάπτυξη και την εφαρμογή στρατηγικών μάρκετινγκ που θα βοηθήσουν στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας της μάρκας, της αύξησης της επισκεψιμότητας στον ιστότοπο και της αύξησης των πωλήσεων μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Συνεργάζεται στενά με το τμήμα μάρκετινγκ για να κατανοήσει τους στόχους της εταιρείας και να αναπτύξει στρατηγικές που θα τους βοηθήσουν να επιτευχθούν.
Οι αρμοδιότητες ενός Διευθυντή SMM περιλαμβάνουν:
- Ανάπτυξη και εφαρμογή στρατηγικών μάρκετινγκ μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
- Συνεργασία με το τμήμα μάρκετινγκ για να κατανοήσουν τους στόχους της εταιρείας
- Δημιουργία και διαχείριση του προϋπολογισμού μάρκετινγκ μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
- Παρακολούθηση και ανάλυση των αποτελεσμάτων των εκστρατειών μάρκετινγκ μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
- Ανάπτυξη και εφαρμογή νέων στρατηγικών μάρκετινγκ μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
- Εκπροσώπηση της εταιρείας σε εκδηλώσεις και συνέδρια
Για να γίνει κανείς Διευθυντής SMM, συνήθως χρειάζεται πτυχίο σε σχετικό τομέα, όπως Μάρκετινγκ, Επικοινωνία ή Διοίκηση Επιχειρήσεων. Επίσης, είναι σημαντικό να έχει κανείς εμπειρία σε διάφορους τομείς του μάρκετινγκ μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook, το Twitter, το Instagram, το LinkedIn και το YouTube.
Ο Διευθυντής SMM είναι μια απαιτητική θέση, αλλά είναι επίσης μια πολύ ανταποδοτική θέση. Οι Διευθυντές SMM έχουν την ευκαιρία να επηρεάσουν σημαντικά την επιτυχία της εταιρείας τους και να κάνουν τη διαφορά στη ζωή των καταναλωτών.
Ακολουθούν μερικά παραδείγματα των καθημερινών καθηκόντων ενός Διευθυντή SMM:
- Δημιουργία και διαχείριση των λογαριασμών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης της εταιρείας
- Δημιουργία και δημοσίευση περιεχομένου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
- Διαχείριση των σχολίων και των μηνυμάτων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
- Παρακολούθηση και ανάλυση των αποτελεσμάτων των εκστρατειών μάρκετινγκ μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
- Ανάπτυξη και εφαρμογή νέων στρατηγικών μάρκετινγκ μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
- Εκπροσώπηση της εταιρείας σε εκδηλώσεις και συνέδρια
Ο Διευθυντής SMM πρέπει να έχει τις ακόλουθες δεξιότητες και προσόντα:
- Ακαδημαϊκά προσόντα σε σχετικό τομέα, όπως Μάρκετινγκ, Επικοινωνία ή Διοίκηση Επιχειρήσεων.
- Εμπειρία σε διάφορους τομείς του μάρκετινγκ μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
- Δημιουργικές και καινοτόμες ικανότητες
- Καλές επικοινωνιακές και διαπραγματευτικές ικανότητες
- Καλές οργανωτικές και διοικητικές ικανότητες
- Ανεπτυγμένες δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων.
- Ανεπτυγμένη ικανότητα λήψης αποφάσεων.
- Ανεπτυγμένη ικανότητα εργασίας υπό πίεση.
Ο Διευθυντής SMM εργάζεται συνήθως σε ένα γραφείο, αλλά μπορεί επίσης να ταξιδέψει για να παρακολουθήσει εκδηλώσεις και συνέδρια.
Ο μισθός του Διευθυντή SMM ποικίλλει ανάλογα με τον κλάδο, το μέγεθος της εταιρείας και τα προσόντα του.