Φανταστείτε ότι η Google είναι μια βιβλιοθήκη με εκατομμύρια βιβλία (ιστοσελίδες). Θέλετε να βρείτε ένα συγκεκριμένο βιβλίο (πληροφορία), αλλά δεν ξέρετε πού είναι. Ο αλγόριθμος της Google είναι σαν ο βιβλιοθηκάριος που σας βοηθά να βρείτε αυτό που ψάχνετε.
Ακολουθούν τα βασικά βήματα:
Ευρετηρίαση: Η Google “διαβάζει” εκατομμύρια ιστοσελίδες και τις αποθηκεύει σε μια βάση δεδομένων, σαν να ταξινομεί τα βιβλία στα ράφια της βιβλιοθήκης.
Κατανόηση: Η Google προσπαθεί να κατανοήσει το περιεχόμενο κάθε ιστοσελίδας, σαν να διαβάζει τα περιεχόμενα και τις περιλήψεις των βιβλίων.
Συνάφεια: Όταν κάνετε μια αναζήτηση, η Google ψάχνει για ιστοσελίδες που σχετίζονται με το ερώτημά σας, σαν να ψάχνει για βιβλία που ταιριάζουν με το θέμα που σας ενδιαφέρει.
Κατάταξη: Η Google ταξινομεί τις ιστοσελίδες με βάση τη συνάφεια και άλλους παράγοντες, σαν να βάζει τα πιο σχετικά βιβλία στην κορυφή της στοίβας.
Αποτελέσματα: Η Google σας δείχνει μια λίστα με τις πιο σχετικές ιστοσελίδες, σαν να σας δίνει τα βιβλία που ταιριάζουν καλύτερα στην αναζήτησή σας.
Πώς κρίνει η Google τη συνάφεια;
Η Google λαμβάνει υπόψη εκατοντάδες παράγοντες, όπως:
Λέξεις-κλειδιά: Πόσες φορές εμφανίζονται οι λέξεις-κλειδί του ερωτήματός σας στην ιστοσελίδα;
Ποιότητα: Είναι η ιστοσελίδα καλά γραμμένη και αξιόπιστη;
Χρήσιμότητα: Πόσο χρήσιμη είναι η ιστοσελίδα για τους χρήστες;
Ενημέρωση: Είναι η ιστοσελίδα ενημερωμένη;
Εμπειρία χρήστη: Είναι η ιστοσελίδα εύκολη στη χρήση;
Είναι σημαντικό να θυμάστε:
Ο αλγόριθμος της Google αλλάζει συνεχώς.
Η Google δεν αποκαλύπτει όλους τους παράγοντες που λαμβάνει υπόψη.
Μπορείτε να βελτιστοποιήσετε την ιστοσελίδα σας για να εμφανίζεται ψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Ελπίζω αυτό να σας βοήθησε να κατανοήσετε με απλά λόγια πώς λειτουργεί ο αλγόριθμος της Google!