Εγγραφείτε σήμερα για να δοκιμάσετε την τελευταία μας ενημέρωση για την Αναζήτηση, η οποία χρησιμοποιεί γενετική τεχνητή νοημοσύνη για να σας δώσει περισσότερες πληροφορίες και το πλαίσιο των αναζητήσεών σας.
Τα τελευταία 25 χρόνια, έχουμε αφοσιωθεί στην επιστήμη και την τέχνη της κατασκευής μιας μηχανής αναζήτησης. Έχουμε αναπτύξει εντελώς νέους τρόπους αναζήτησης, που υποστηρίζονται από τις πιο πρόσφατες προόδους μας στην τεχνητή νοημοσύνη — είτε πρόκειται για οπτική αναζήτηση με το Lens, είτε για διαφορετικούς τρόπους αναζήτησης, χρησιμοποιώντας εικόνες και κείμενο με πολλαπλή αναζήτηση. Στην πραγματικότητα, οι άνθρωποι χρησιμοποιούν τώρα το Lens για 12 δισεκατομμύρια οπτικές αναζητήσεις το μήνα — τετραπλάσια αύξηση σε μόλις δύο χρόνια και ένας αυξανόμενος αριθμός αυτών των αναζητήσεων είναι πολυτροπικές.
Με νέες ανακαλύψεις στη γενετική τεχνητή νοημοσύνη, ξανασκεφτόμαστε τι μπορεί να κάνει μια μηχανή αναζήτησης. Με αυτήν την ισχυρή νέα τεχνολογία, μπορούμε να ξεκλειδώσουμε εντελώς νέους τύπους ερωτήσεων που δεν πιστεύατε ότι θα μπορούσε να απαντήσει η Αναζήτηση και να μεταμορφώσουμε τον τρόπο οργάνωσης των πληροφοριών, για να σας βοηθήσουμε να ταξινομήσετε και να κατανοήσετε τι υπάρχει εκεί έξω.
Σήμερα μοιραζόμαστε μια ματιά στα πρώτα μας βήματα σε αυτήν τη νέα εποχή της Αναζήτησης και θα μπορείτε να δοκιμάσετε πρώτα αυτές τις δυνατότητες δημιουργίας τεχνητής νοημοσύνης στα Εργαστήρια Αναζήτησης , έναν νέο τρόπο πρόσβασης σε πρώιμα πειράματα στην Αναζήτηση.
Βελτίωση αναζήτησης με τεχνητή νοημοσύνη
Με νέες δυνατότητες δημιουργίας τεχνητής νοημοσύνης στην Αναζήτηση, αφαιρούμε πλέον περισσότερο την εργασία από την αναζήτηση, ώστε να μπορείτε να κατανοείτε ένα θέμα πιο γρήγορα, να αποκαλύπτετε νέες απόψεις και πληροφορίες και να κάνετε τα πράγματα πιο εύκολα.
Ας κάνουμε μια ερώτηση όπως “τι είναι καλύτερο για μια οικογένεια με παιδιά κάτω των 3 ετών και έναν σκύλο, φαράγγι Bryce ή καμάρες.” Κανονικά, μπορείτε να χωρίσετε αυτή τη μία ερώτηση σε μικρότερες, να ταξινομήσετε τις τεράστιες διαθέσιμες πληροφορίες και να αρχίσετε να συναρμολογείτε τα πράγματα μόνοι σας. Με τη γενετική τεχνητή νοημοσύνη, η Αναζήτηση μπορεί να σας βοηθήσει.
Θα δείτε ένα στιγμιότυπο βασικών πληροφοριών που πρέπει να λάβετε υπόψη σας με τεχνητή νοημοσύνη, με συνδέσμους για εμβάθυνση.
Κάτω από αυτό το στιγμιότυπο, θα δείτε προτεινόμενα επόμενα βήματα, συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας υποβολής επακόλουθων ερωτήσεων, όπως “Πόσο χρόνο να περάσετε στο Bryce Canyon με παιδιά;” Όταν πατάτε σε αυτά, θα μεταβείτε σε μια νέα λειτουργία συνομιλίας, όπου μπορείτε να ρωτήσετε την Google περισσότερα για το θέμα που εξερευνάτε.
Το πλαίσιο θα μεταφέρεται από ερώτηση σε ερώτηση, για να σας βοηθήσει να συνεχίσετε πιο φυσικά την εξερεύνηση. Θα βρείτε επίσης χρήσιμα σημεία αναπήδησης σε περιεχόμενο ιστού και μια σειρά από προοπτικές που μπορείτε να εμβαθύνετε.
Σας βοηθά να κάνετε αγορές με γενετική τεχνητή νοημοσύνη
Με τη δημιουργία τεχνητής νοημοσύνης στην Αναζήτηση, μπορούμε να σας βοηθήσουμε να κατανοήσετε την πλήρη εικόνα όταν ψωνίζετε, κάνοντας ακόμη και τις πιο σύνθετες και σύνθετες αποφάσεις αγοράς πιο γρήγορες και πολύ πιο εύκολες.
Κατά την αναζήτηση ενός προϊόντος, θα λάβετε ένα στιγμιότυπο με αξιόλογους παράγοντες που πρέπει να λάβετε υπόψη και προϊόντα που ταιριάζουν στο λογαριασμό. Θα λάβετε επίσης περιγραφές προϊόντων που περιλαμβάνουν σχετικές, ενημερωμένες κριτικές, αξιολογήσεις, τιμές και εικόνες προϊόντων. Αυτό συμβαίνει επειδή αυτή η νέα δημιουργική εμπειρία αγορών τεχνητής νοημοσύνης βασίζεται στο γράφημα αγορών της Google , το οποίο έχει περισσότερες από 35 δισεκατομμύρια καταχωρίσεις προϊόντων — καθιστώντας το το πιο ολοκληρωμένο σύνολο δεδομένων στον κόσμο με προϊόντα, πωλητές, επωνυμίες, κριτικές και αποθέματα που αλλάζουν συνεχώς. Πράγματι, κάθε ώρα, περισσότερες από 1,8 δισεκατομμύρια καταχωρίσεις ανανεώνονται στο γράφημα αγορών μας για να δίνουμε στους χρήστες φρέσκα, αξιόπιστα αποτελέσματα.
Διαθέτει ένα ευρύ φάσμα φωνών και πηγών
Γνωρίζουμε ότι οι άνθρωποι θέλουν να ακούν πληροφορίες από άλλους για να τους βοηθήσουν να ενημερώσουν τις αποφάσεις τους, γι’ αυτό σχεδιάσαμε αυτές τις νέες εμπειρίες για να τονίζουμε και να προσελκύουμε την προσοχή στο περιεχόμενο στον ιστό, διευκολύνοντας τους ανθρώπους να βουτήξουν βαθύτερα στο θέμα που μαθαίνουν σχετικά με. Καθώς φέρνουμε τη γενετική τεχνητή νοημοσύνη στην Αναζήτηση, δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε να στέλνουμε πολύτιμη επισκεψιμότητα σε ιστότοπους στον ιστό.
Πιστεύουμε επίσης ότι οι διαφημίσεις είναι ζωτικής σημασίας για τον τρόπο λειτουργίας του ιστού και βοηθούν τους ανθρώπους να βρουν σχετικά προϊόντα και υπηρεσίες. Σε αυτήν τη νέα δημιουργική εμπειρία, οι διαφημίσεις αναζήτησης θα συνεχίσουν να εμφανίζονται σε αποκλειστικές θέσεις υποδοχής διαφημίσεων σε όλη τη σελίδα. Και θα συνεχίσουμε να τηρούμε τη δέσμευσή μας για τη διαφάνεια των διαφημίσεων και θα διασφαλίζουμε ότι οι διαφημίσεις διακρίνονται από τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης.
Ακολουθώντας μια υπεύθυνη προσέγγιση
Υπάρχουν γνωστοί περιορισμοί με τη γενετική τεχνητή νοημοσύνη και τα LLM και η Αναζήτηση, ακόμη και σήμερα, δεν θα το κάνει πάντα σωστά. Ακολουθούμε μια υπεύθυνη και σκόπιμη προσέγγιση για να φέρουμε νέες δυνατότητες παραγωγής τεχνητής νοημοσύνης στην Αναζήτηση. Έχουμε εκπαιδεύσει αυτά τα μοντέλα ώστε να διατηρούν τον υψηλό πήχη της Αναζήτησης για ποιότητα και θα συνεχίσουμε να κάνουμε βελτιώσεις με την πάροδο του χρόνου. Βασίζονται στα χαρακτηριστικά συστήματά μας, τα οποία έχουμε βελτιστοποιήσει εδώ και δεκαετίες, και έχουμε επίσης εφαρμόσει πρόσθετα προστατευτικά κιγκλιδώματα, όπως τον περιορισμό των τύπων ερωτημάτων όπου θα εμφανίζονται αυτές οι δυνατότητες.
Για να αξιολογήσετε τις πληροφορίες μόνοι σας, μπορείτε επίσης να επεκτείνετε την προβολή σας για να δείτε πώς επιβεβαιώνεται η απόκριση και κάντε κλικ για να προχωρήσετε σε βάθος.
Ξεκινώντας με το Search Labs
Ξεκινάμε με ένα πείραμα στο Search Labs , που ονομάζεται SGE (Search Generative Experience), διαθέσιμο στον υπολογιστή του Chrome και στην εφαρμογή Google ( Android και iOS ) στις ΗΠΑ (μόνο στα Αγγλικά κατά την κυκλοφορία), ώστε να μπορούμε να ενσωματώσουμε σχόλια και να συνεχίσουμε για να βελτιώσετε την εμπειρία με την πάροδο του χρόνου.
Θα ανοίξουμε εγγραφές στο Search Labs σήμερα, με την πρόσβαση στο SGE να ξεκινά τις επόμενες εβδομάδες. Απλώς πατήστε το εικονίδιο Labs στην εφαρμογή Google ή στην επιφάνεια εργασίας του Chrome για να εκφράσετε το ενδιαφέρον σας και επισκεφτείτε τη διεύθυνση labs.google.com/search για να μάθετε περισσότερα.